sommarlov förfan !

S O M M A R L O V  ! ♥ 
Fan vad skönt med sommarlov säger jag bara ! ;d
snart kommer mamma hem så ska vi fixa mat sen äta tårta och så kanske jag ska få mitt nya busskort , sen senare ikväll så kör mamma hem mig till min söta lilla åsna som jag ska sova hos i natt längtar som fan så ska hon och jag ut och träffa hennes kompisar typ ;) har på mig shorts och ett linne och sen ska jag ha mina nya skor på mig ikväll heheh ;$$ efter vi hade slutat skolan så åkte jag och min söta lilla åsna hem till mig och så bött jag om sen drog vi hem till min söta lilla åsna så bött hon om sen drog vi till ok och köpte dricka sen träffa vi några kompisar till min åsna sen åkte jag hem och min åsna åkte hem till sig , sen nu ska snart fixa mig typ sen omgås lite med mamma typ så vi hörs sneare nog Puss sötnosar ;*
 


Kommentarer
Postat av: C A J S A

ah fan vah najjs med sommarlov gmn :)

ska du bort elr göra ngt speciellt i sommar ?

puss <333

2010-06-12 @ 21:33:21
URL: http://caajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0