söndag

Hejhej bloggen , förlåt att jag inte skrev i går men gick hem och sov hos Emelie med henne i går sen på kvällen var vi ute och snacka och så sen gick vihem till henne och sov dära sen nyss kom jag hem och just nu sitter jag och väntar på att älskling ska höra av sig så ska jag se om jag ska vara med han , måste plugga ett tag på min redovisning nu typ och så sen kanske jag ska städa rummet om jag orkar är skit trött kunde inte somna i natt typ så jag somna typ vid kanske 5 och Emelie låg och snacka tele med robban så jag somna typ heheh ;$$ så är skit trött vakna typ vid 12 i dag så är rätt trött så om pojkvän kommer i dag tror jag vi kommer lägga oss i sängen och kolla på film och mysa kanske kommer somna för är skit trött typ thihih , men nu ska jag plugga ett tag typ tror jag så vi hörs senare nog PUSS!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0