älskar min pojkvän mest ! ♥

Jakob älskling jag vet inte vart jag ska börja ♥


Älskling vi har känt varandra i nåra månader ungefär , du var som en lillebror för mig du fanns alltid dära när jag mådde dåligt . Sen en dag blev vi typ på g vi skrev älskling och älskar dig till varandra . Jag kom ihåg när du hade hockey macht och jag och Lina kom och kolla sen gick du fram till mig och krama mig sen satt du dig bredvid mig så säger Lina ska ni inte pussas och jag kolla på dig och sa Jacke och du kolla på mig och då pussa jag dig på dina läpper och alla blev skit glada typ och så säger Lina är ni tsm nu jag kolla på dig och du kolla på mig och du sa att du ville vara tsm med mig och då sa jag att jag också ville bli tsm med dig så blev vi tsm älskling . Nu har vi varit tsm 1 månad och snart 2 veckor typ och dom dagarna har varit dom bästa dagarna i mitt liv älskling . Du är så jävla underbar och det är du jag vill dela resten av mitt liv med pojkvän jag hoppas att vi kommer vara tsm hela livet älskling . Finns alltid här för dig vad som än händer , älskling du betyder mest nu och föralltid .
 

Kommer aldrig glömma dagen vi blev tsm älskling .
Vi blev tsm 11 april 2010
Älskar dig mest pojkvän // bara din flickvän
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0