älskar dig Joanna ♥


Älskar dig Joanna bästavän du finns alltid dära om jag måste prata jag älskar dig tredje del du betyder grymt mycket för mig ska du veta , våra minnen tillsammans är helt jävla sjuka gumman när vi blev jagade av hästar och massa asså omg asså HAHAHAH !;d kommer aldrig glömma våra minnen tillsammas gumman du är så söt storasyster jag finns här för dig dag och natt gumman det vet du vad som än händer så kommer jag finns hära för dig , jag vill ba att du ska veta att du betyder grymt för mig och jag älskar dig grymt storasyster . Ingen kan ta dig från mig gumman . Systrar föralltid gumman , Lillasyster<3Storasyster= föralltid hjärtat ! :) jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig beby vill ba att du ska veta att jag älskar dig grymt tredje del och att due betyder grymt mycket för mig ! ♥
 


Kommentarer
Postat av: erikaaasbitch

ÄLSKAR DIG MEST ÄLSKLIIING HAND I HAND LIVET UT

2010-06-01 @ 22:06:14
URL: http://tredelar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0