värkligen förlåt !

Förlåt för dålig uppdatering men nu när det typ är sommar så sitter jag inte så mycket vid datorn :( så kanske kommer bli lite dålig uppdatering i sommar men ska försöka blogga så mycket som jag kan och hinner ;) sitter och väntar på att mamma ska börja med mat typ sen så ska jag väl äta sitta lite vid datorn och sen ska jag väl kolla på tv hmm undra om det finns någon bra att kolla på i dag då ? ;) i dag så börja vi klockan 9 och då hade vi redovisning för dom som inte hade hunnit redovisa än och jag börja och redovisa och det gick jätte bra , sen efter alla som skulle redovisa så börja vi kolla på avatar sen klockan 11 hade vi lunch och sen skulle vi vara nere vid badet vid typ 12 så jag och mina tjej kompisar typ tog bussen dit och sen så när klockan var 12 så fick vi göra vad vi ville bada , sola och så vidare så vi la oss och sola alla tjejer och låg och snacka och så och sen så kasta Matilda vatten på mig så då börja hon och jag ha vatten krig typ thahah , sen så fick vi sluta typ vid halv två så gick jag hem och sen har jag varit hemma och så så det har inte hänt så jätte mycket i dag thahah ;p men nu har jag inte så mycket mera och skriva om så skriver nog mera sen Puss ;*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0