träffat älskling i dag !


Chacha bloggen , som rubriken säger så har jag träffat min älskling i dag han vänta på mig vid bussen vid mig sen när jag kom så gick vi hem till mig och kolla film och hade det mysigt ;$$
har saknat min älskling mest asså ! så det var skit kul och mysigt att få träffa han och vara i hans famn sen när han skulle hem så åkte jag med han till stationen sen såg jag Ellen där så hon och jag tog bussen hem och snacka lite sen gick jag hem och hon hem till sig , sen när jag kom hem så såg jag att både min halv brosa och min halv pappa låg i vardagsrummet och jag kom in och sa har du också blivit sjuk till min halv pappa för visste redan att min halv brorsa var sjuk så jag ba är du också sjuk nu och min halv pappa ba aa typ så nu är min halv brorsa och halv pappa hemma och är sjuka typ så jag och mamma får väl hålla oss borta så inte vi också blir sjuka thahah ;) men åt nyss och nu sitter jag och lyssnar musik och chattar typ men nu har jag inte så mycket att skriva om så skriver mera sen SoMmAr KrAm... ;* 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0