svar på frågorna

Sara om frågestund !:
hur gammal e du ? :P
vad lyssnar du mest på för musik ?
puss, jätte bra blogg du har <3
Svar: 1. Jag är 96a så jag ska fylla 14 år
         2. Lyssnar på olika låter 
Tack att du tycker att jag har en bra blogg !
Hoppas du fick svar på det du undra :)
04 Juni, 16:40  
     
sandra om frågestund !:
vad gillar du för musik ?
när kan vi träffas gumman?
varför är du såå fin ?
hur många pojkvänner har du haft ?
puss pådej <3
04 Juni, 16:07  
Svar: 1. Gillar olika låtar
         2. Vet inte kanske i sommar thahah
         3. Heheh jag vet inte varför är liksom född fin thahah skoja men vet inte
         4. Vet inte men har typ ba haft 2 seriösa förhållanden
Hoppas du fick svar på det du undra :)
   
emelie om frågestund !:
vrf vill du bli blond för? :( Du är världens finaste i brunt, färga ännu mörkare! :')<3
Svar: Thahah vet inte varför jag vill vara ljus hårig men vill vara ljus hårig nu på sommaren sen kanske jag ska färga mörkt brunt igen
Hoppas du fick svar på det du undra :)
03 Juni, 20:00  
ebba om frågestund !:
Hur många syskon har du?
hur skulle du beskriva din stil med ett ord?
Varför är du så fiin?<33

      Svar: 1. Jag har tre syskon på pappas sida sen har hans nya tjej ett par innan hon träffa pappa så typ fyra syskon på pappas sida och mammas nya kille har tre barn så har typ sex syskon thahah .
               2. Jag vet inte thahah
               3. Heheh jag vet inte varför är liksom född fin thahah skoja men vet inte
Hoppas du fick svar på det du undra :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0