söndag !

Chacha bloggen , i dag vet jag inte vad jag ska göra jag kanske skulle åka och träffa Jonte annars vet jag inte vad jag ska göra kanske skulle slagga hos Emelie också och följa med i morgon när hon ska få tandställing hon kommer bli så söt ! :D vakna för ett tag sen och sitter och väntar på att Jonte ska svara så jag vet om jag skulle till dom i dag typ heheh ;$$ igår så var jag med Jonte och dom sen åkte jag , Viktor och Sebbe till jakan så tog vi bussen där ifrån till kista så kolla vi på kläder sen gick vi och åt sen tog vi bussen till spånga station och sen tog vi tåget där ifrån sen åkte vi och träffa Jonte , Hampus och David igen sen tog jag , Viktor och Sebbe bussen hem till mig sen så gick jag hem och dom åkte hem . Är typ skit trött just nu -.- somna kanske vid 2 i natt heheh :$$ men nu ska jag fixa lite saker på datorn sen kanske åka någon stanns typ så vi ses senare nog sötnosar ;*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0