skol avslutning ! ;d


GAMMAL BILD !
Chacha bloggen Ä N T L I G E N skol avslutning i dag slutar vi 10.30 tror jag sen ska jag väl hem och så sen ikväll ska jag slagga med min åsna (Linnea) och vi ska ut och ha det skit kul där hon bor typ och så , sen skulle mami köpa hem en tårta typ heheh ;$$ sen ska jag kanske få mitt nya busskort så jag kan åka hela lovet om mami hinner köpa det i dag :D men nu ska jag dra hem till värdens bästa bästis som ska fixa mitt hår för har redan sminkat mig och klänningen och skorna och väskan är redan på kommer nog ta massa kort så kanske lägger ut någon sen när jag kommer hem vi får se , men jag ska fösöka blogga innan jag åker till min söta lilla åsna thahah ;) men vi hörs senare sötnosar ;*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0