ska försöka hitta något att äta

Chacha bloggen , som rubriken säger så ska jag försöka hitta något att äta men tänkte bara berätta lite fort om min dag , först vakna jag och fixa mig och så sen drog jag till skolan och hade fyra skit tråkiga lektioner typ sen efter skolan sluta 13.15 så drog jag och träffa Ebba gumman så gick vi till hennes skola och träffa några av hennes kompisar typ sen drog vi och köpte något att dricka heheh ;$$ sen träffa vi typ två av Ebbas kompisar och vi gick runt typ sen gick dom typ så jag och Ebba gick till en lekpark typ thahah , sen så gick vi hem mot Ebba och vi gick och prata typ sen följde Ebba med mig till bussen sen åkte jag hem , kom nyss hem typ och ska fösöka hitta något att äta så skriver nog mera sen Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0