saknar dig bästavän..

Lina Lindqvist , jag vet inte vart jag ska börja bästavän..


Bästavän jag vet värkligen inte vart jag ska börja vi börja känna varandra i stallet och du var där med din egna häst och vi börja snacka och vi gav varandra våra nummer till varandra sen en dag så följde jag med dig till ditt stall där du har din egna häst , vi börja ha hökrig och hade det skit kul tillsammans vi sov över och hade film natt jag blev så rädd så jag tappa ut typ halva mitt coola glas och vi typ dog av garv sen mitt i natten kom din pappa hem typ och vi satt fortfarande och kolla på film sen så somna vi , sen har vi varit och ridigt på din häst och så fick jag låna en tjejs häst i ditt stall och vi var ute och red med dom i skogen och hade det skit kul och garva som fan och allt , vi var hela tiden sommar 2009 typ vi har känt varandra i kanske 2 år snart vi har det så jävla kul tillsammans gumman , jag saknar min bästavän Lina den jag kunde prata med hela tiden om allt och du alltid fanns där för mig . Men gumman vi ska börja träffas igen när jag såg dig i dag blev jag så jävla glad jag ba gick fram och krama dig hjärtat , bästa vänner till döden gumman ingen kan ta dig från mig bebo du är minminmin ! Jag älskar dig grymt gumman saknar värkligen dig bästavän.. men vi ska börja träffas igen hjärtat vi måste värkligen det bebo !
Erika Liberg ♥ Lina Lindqvist = föralltid bästavänner vad som än händer !
JAG ÄLSKAR DIG GRYMT MYCKET GUMMAN ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0