min fredag !

Chacha bloggen , igår så vakna jag hos min åsna för sov ju hos henne sen så fixa vi oss sen åkte vi och möte Viktor och Sebbe  sen åkte min åsna till stallet och Viktor och Sebbe skulle till stan så åkte dit med dom och vi gick runt i några timmar sen så bjöd Viktor mig på mat så drog vi och åt typ sen gick vi runt typ och snacka och kolla när folk tog studenten ;) skit kul asså sen drog vi hem för att äta middag typ sen så åkte jag hem och åt och fixa mig sen drog jag till bussen och tog den till typ coop så möte Viktor mig vid bussen sen gick vi och hämta Sebbe hos han sen så drog vi till Felicia och Linnea sen var vi ute och snacka typ sen så drog Felicia och Linnea hem och då drog jag och Viktor och Sebbe och träffa Jonte och Hampus och David så satt vi och snacka typ och gick runt och hade det kul sen så drog jag och Viktor och Sebbe till bussen så åkte vi hem till mig och sen så gick jag hem och dom åkte hem med bussen igen sen så har jag suttit vid datorn och chattat och lyssnat på musik och smsat ska snart gå och lägga mig men tänkte ba berätta vad jag har gjort i dag men ska gå och lägga mig nu typ så vi hörs nog mera i morgon sötnosar ;*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0