klar för att gå !

Chacha bloggen , nu är jag färdig för att gå och möta Ebba fast hon har inte kommit till jakan än så ingen ide att börja gå än tar ba 2 min till bussen från mig typ så kan sitta lite vid datorn innan sen fixa lite små saker sen går jag väl om kanske 30 min eller så bror på när Ebba sitter på bussen och så typ sen ska vi gå och handla och så sen går vi väl hem till mig och fixar hos in för kvällen ;) längtar som fan tills på torsdag då vi får sommarlov ! Den här veckan kommer vara så jävla skön inga läxor typ bara ta det lungt i skolan städa och så sen kan man mysa och vara med pojkvän hur mycket jag vill typ ! ska bli grymt brun i sommar heheh eller ska försöka bli brun iallafall ;$$ har inte bestämt något att göra i sommar typ men kanske ska ut och segla med älskling skit mysigt , som att jag duscha håret i dag så vill det värkligen inte som jag vill typ -.- ikväll då jävlar ska jag och Ebba ha kul inte sitta hemma och tråka vi ska ut och ta kort och flumma runt (y) likt mig och Ebba och vara lite klantiga i bland thahah ;) juste för någon vecka sen så hade jag ätit och jag tänkte inte på att diskmaskingen (stavning) ;$$ att den var på så jag bara öppna och det bara sprutta ut vatten och jag ba vafan ? och kolla på min låsas pappa han ba den är ju igång du kan ju inte öppna den typ jag ba börja skratta typ sen när jag berätta det för Ebba hon ba förvånar mig inte likt dig Erika typ HAHAHAHAH ! undra vad vi kommer göra i dag som är klantigt heheh ;$$ men nu ska jag smsa Ebba sötnos och se vart hon är sen försöka fixa mitt hår som inte vill som jag vill idag så skriver mera sen nog sötnosar ;*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0