Har skit tråkigt..

Chacha bloggen , just nu ligger Matilda och sover i min säng så inatt får jag väl sova i soffan ;) ikväll var jag och Matilda ute med Viktor , Crippe och Hampus vi drog och bada fast jag och Matilda stog och kolla och så komm alla mygg och åt upp oss typ ;o hahah nej skoja ba men seriöst det är skit mycket mygg ute nu typ.. sitter och kollar på skit många gammal bilder heheh ;$$ ska snart gå och lägga mig i soffan och försöka somna ska in till stan i morgon med Matilda , Viktor , Crippe och Hampus typ sen ska jag och matilda till vaxholm typ och träffa Cristian och så sen åker vi kanske hem till Matilda och sover dära eller något vet inte än typ heheh :$
Men skriver snart igen .
Puss så länge alla små söta bloggläsare ♥

Gillar mina ögon fett mycket på bilden !(a)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0