godmorgon alla bloggläsare !

Chacha alla mina små söta bloggläsare vakna för ett tag sen och nu sitter jag och lyssnar musik och chattar med Emma , känner inte deräkt att jag börjar må bättre så jag gick inte till skolan i dag heller så i dag blir det väl att ta det lungt hemma sitta vid datorn och kolla tv och kanske sova heheh ;$$ ska snart gå och kolla om vi har något hemma och äta , i dag vaknade jag lite tidigare men kommer väl somna om någon timme igen för är ganska trött . I helgen vet jag inte riktigt vad som händer det är några som vill att jag ska med till görnan i helgen men jag vet inte om jag orkar och kan och sen kanske jag ska vara med älskling och sova med han skit mysigt , sen ska min brorsa tävla i helgen och mamma ville typ att jag skulle med men vet inte thahah , men vi får se vad som händer i helgen i morgon eller på lördag kanske lägger in dagens outfit i dag vi får se om jag orkar och så , men nu ska jag gå och kolla om vi har något att äta sen platta håret kanske och så om jag orkar så vi hörs senare .
KYSS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0