gästbloggning

Hejsan alla Erikas otroliga söta läsare! Nellie hära. Nu ska jag gästblogga lite.
Just nu sitter jag och lyssnar på Ken Ring bryter tystnaden. Sjukt bra och sorlig!
Imorgon är det skola *suck* men snart är ju sommarlovet hära, bästa!
Och på Söndag ska jag på något tivoli exakt utanför mig. Haha! Men har inte så mycket
mera att säga, jo det är jag & erika som bloggar på Ebbas blogg haha, jag tycker att vi
är riktigt duktiga som tar hand om hennes blogg nu. Men ni hittar min blogg hära
men bloggar inte på den utan bloggar på ebbas just nu denna vecka. Så all min update
kommer att vara på hennes blogg. Nu ska jag kolla på lite bilder, älskar dig Erika!
Hejdå alla läsare! :)

gammal bild på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0