Förlåt "/

Gumman , jag vet att vi bråkar ofta , du e en person jag inte vill mista ! Syster du vet att jag älskar dig !, Jag vet att jah kan vara en idiot men du e allt ! Gumman , jag kanske inte får skriva i din blogg men due bäst !. I miss u ! :(
Vi är som syskon , syskon kan bråka men dom älskar varandra fortfarande för det ! Eller hur ?. Jag tänker på dig hela tiden storasyster ! Ett helt år har varit underbart med dig , men nu har allt blivit knaz . Jag vet att du kanske inte vill ha med mig och göra men jag saknar dig grovt ...., Jag hoppas att du smsar eller nått när du ser det här ... Ha det bra gumman och förlåt att allt blev som det blev . Ha ett bra sommarlov även vi kanske inte träffas men man får hoppas på det bästa , visst ? . / frida :$ <3333 (systern som saknar dig grovt !)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0