Älskar dig ERIKA !

Hejsan alla sööötisar :D . Ni kanske vill veta vem som sitter å bloggar ?, jaa ..., Frida heter jag och är Erikas lillasyster !, Jag är inte världens bästa på att skriva men men ..., ni får nöjja er xD Iallafall. Erika det här e till dig !:
Vi har inte alltid varit vänner , det har varit lite tjaffs mellan oss om killar , livet och så . Men Erika älskling du e mitt allt ! Vi har nästan kännt varandra i 1 år och det har varit B Ä S T ! <3 Due min storasyster ! DU har hjälpt mig med mycket ..., men jag har varit fittig och vill säga förlåt för allt ..., men du ska bara veta hur svårt det är !, Jag hoppas att du förstår mig och så .! <3 Älskling jag e inte hel utan dig , det är du som får mig skratta , det är du som tröstar mig när jag e ledsen .., vetu hur trygg jag är hos dig !? Om du inte hade funnits hos mig så hade inte jag mått så bra som jag gör nu ! Gumman , vi e som bill och bull . Vi träffas inte så ofta men vi har mycket som vill fram :D Kommeru ihåg när du tappa din 100 ? xD jag dog av garv och du och dina påhitt som du skulle säga till din mamma xD Det är fan du som får mig att må B Ä S T ! Våra minnen är bäst men dom kan bli bättre ! <3 STORASYSTER <3 LILLASYSTER = EVER, EVER AND EVER ! :D <3

Men nu ska jag titta på efterlyst har missat lite men de e värt de ! :D Gumman jag älskar dig obskrivligt ! <3

Kommeru ihåg bilden gumman ! <3

En bild på määjj da :D <3

Puss puss // Frida <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA !

2010-06-03 @ 15:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0