åker snart..

Chacha bloggen , ska snart fixa mig och dra hem från vaxholm och sen hem och packa och fixa innan vi åker ut med båten ikväll . Kommer inte ha någon dator tills på söndag typ så kommer inte kunna blogga till på söndag.. men igår så var jag och Matilda ute och träffa hennes kompisar skit kul vi kom in vid kanske kvart över 11 eller något sånt , somna rätt tidigt inatt men det är ju bra så jag orkar åka hem och fixa allt innan vi ska åka , men ska snart börja fixa mig och åka hem typ så kanske skriver sen när jag är hemma eller så skriver jag nog mera när jag kommer hem från båten men ha det så bra medans alla söta bloggläsare så hörs vi någon dag Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0