28 jun


Bilden är tagen idag hemma hos Matilda .
Chacha bloggen , idag har jag varit i stan med Matilda , Viktor och Crippe vi gick runt och så och hade det kul sen åkte jag och Matilda hem till henne och åt lite och så sen drog vi hem till mig och träffa Viktor och Crippe och sen kom Sebbe och hans kompis typ så vi sa hej till dom sen drog jag och Matilda hem vid kanske halv 10 och åt och så sen så har vi inte gjort så mycket mera i dag typ men just nu sitter Matilda och spelar spel på sin datorn och jag sitter och chattar och smsar med min saknade Jonte längtar tills han kommer hem ! ;$$ i morgon kanske jag ska sova hemma hos Lina skit kul saknar henne skit mycket ! :/ men nu ska jag fixa lite saker och så på datorn så vi hörs nog senare ha det bra medans alla mina små söta bloggläsare ! ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0