17.12


Chacha bloggen , jag får fan börja blogga mera igen visst ? ;) men sitter inte så mycket vid datorn längre det är ju så fint väder så är ju ute tills typ sent på kvällen sen när man kommer hem så fixar man sig till kvällen typ och då hinner jag inte oftast sätta mig vid datorn :( men Joanna ska snart komma förbi och hämta lite saker hos mig ska snart kolla lite vad jag ska ha på mig i morgon på avslutningen Ä N T L I G E N lov i morgon ! :D (längtar som fan asså) i morgon kväll då jävlar så ska jag ha kul komma hem sent eller sova borta och flumma med kompisar och älskling kanske kommer i morgon också vi får se men ska testa mina kläder och se vad jag ska ha får smink och hur jag ska ha håret i morgon så ska kolla lite och fixa och så sen senare ikväll kanske jag ska åka till Linnea och så ska hon och jag kanske gå och träffa hennes kompisar så vi hörs Puss ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0