Svar på frågestunden !

  Matilda Qvarnström om Frågestund:
varför är du så sjukt underbar ?

har du lekt med barbiedockor ? ;)

hur många gånger säger du "kristus amalia" på än dag ? hahahahahhah.

älskar dig <3

Svar : 1. Heheh jag vet inte ;$$
          2. Det har jag säkert gjort när jag var liten (a'
          3. Hahahah det vet jag inte du får väl räkna nästa gång vi träffas ;)

          Älskar dig med gumman hoppas du fick bra svar på det du undra ! :)
           
   
  Anonym om Frågestund:
Tränar du något på fritiden?
Är du tsm me Jonte?
Vad är din favoritmusik?
Vem är din allra bästa kompis, som du alltid
kan lita på liksom, din bff?
:)

Svar : 1. Nej jag tränar inte men är väldigt mycket ute och går och sånt (a'
          2. Nej jag är inte tillsammans med Jonte än :)
          3. Jag gillar olika musik har inte deräkt någon favoritmusik 
          4. Joanna och Emelie :)
          Hoppas du fick bra svar på det du undra ! :)
  Maisah  ([email protected]) om Frågestund:
vem är var din första riktiga kärlek ? .. <3
Svar : Det var nog Lukas
          Hoppas du fick bra svar på det du undra ! :)

 

  Anonym om Frågestund:
Vem är du tsm med?
Tränar du?
Svar : 1. Jag är inte tillsammans med någon just nu men är på g med Jonte (a'
          2. Nej men är ute och går och sånt rätt mycket !
          Hoppas du fick bra svar på det du undra ! :)
   
  felle om Frågestund:
varför är du så fin?:O
har du en kille?
när fyller du år?
xD
Svar : 1. Heheh det vet jag inte och tack att du tycker att jag är fin (a'
          2. Nej men jag är på g med Jonte 
          3. Hahah det säger jag inte ;)
          Hoppas du fick bra svar på det du undra ! :)
Tack för alla komentarer ! (a'

Kommentarer
Postat av: .....

du svarade ju inte på min :(

vad heter din och joannas blogg ?

2010-07-23 @ 22:11:59
Postat av: Anonym

Vilken jonte?:)

2010-07-24 @ 12:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0