Mot Lina !

Hej ska snart dra till bussen och åka och träffa Lina ett tag ska bli kul har inte träffat henne på J Ä T T E länge ! Sen åker jag väl hem lite senare ikväll sen imorgon kommer Emma hemt ill mig rätt tidigt och så ska vi fixa och så sen tar vi moppen hem till henne så ska vi gå och möta min älskling och Rasmus sen ska vi gå och handla godis och läsk och sånt sen så tar jag och älskling nog bussen hem till mig och Emma och Rasmus tar moppen , hade det skit mysigt ute igår med älskling jag och Ellen träffa han och Viktor det var sjukt kul att få träffa han igen har saknat han så jävla mycket !
Jag älskar dig med hela mitt hjärta älskling du får det att slå bby ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0