Mot gbg i helgen !

Åker till gbg imorgon eller på fredag med brorsan och hans tjej ;) brorsan ska köra cross tävling och jah ska väl bo hos morbror så ska mamma och Niklas komma dit också , sen finns det en kille jag kommer sakna skit mycket och ligger och tänker hur jag ska klara mig utan han och hans underbara leende , kommer sakna dig mest Jonathan älskling och sen kommer jag sakna massa av mina vänner Joanna , Emelie , Ebba , Emma , Felicia , Ellen ... och massa andra (a' Kommer ha med min mobil så nås på den hela tiden för kommer inte ha någon dator typ om jag inte får låna kusinens datorn lite då och då för att kunna blogga annars kanske Emelie eller någon gästbloggar så det kommer lite inlägg medans jag är borta ! (y) idag ska jag åka hem och fixa lite saker tror jag för bor ju hos Emelie tills på fredag eller tills imorgon sen ska jag till älskling och så skulle vi vara med Ellen och Crippe hela dagen typ , vid 10 ska jag börja fixa mig nog och sånt gå till bussen och åka hem och fixa lite saker sen gå och hämta Ellen så ska hon och jag nog ta samma buss . Sítter och chattar med maisah på msn och lyssnar på musik och bloggar lite , men nu har jag inte så mycket mera att skriva så vi hörs mera sen nog Kyss ♥

Jontes brud nu och föralltid ! (a'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0