Idag !



Chacha bloggen , i morse när jag vakna hoppa jag in i duschen och sen smsa älskling och sa godmorgon så satt jag och smsa med han ett tag sen börja jag fixa mig sen kom Emma när jag satt och fixa mig med moppen så hon var hemma hos mig ett tag medans jag fixa mig klar sen tog vi moppen hem till henne och hon fixa sig sen drog vi till älskling men han sa att vi skulle åka så kommer han sen så vi tog moppen ner till alla andra nere vid sjön sen låg jag och sola ett tag sen gick jag och möte Linnea som kom med bussen så gick vi till dom andra och så frågar jag Emma om hon vet vart min älskling och hans kompisar är då säger hon att dom skulle gå sen fick hon ett sms av ahn där det stog att dom var vid ett annat bad så ah han var vid ett annat bad och jag vet ett annat så fick inte träffa han men kanske ser han ute ikväll . Men ska se om jag ska åka hem till älskling nu ett tag eller om jag ska ta det lungt och sen åka dit men vi får se . Skriver mera sen Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0