Har tråkigt..

Har du under denna månad:
Saknat någon: Ja

Ångrat något: Tror inte det

Ljugit: Tror inte det kommer inte ihåg 

Svikit någon: Det hoppas jag värkligen inte ! ;o

Känt dig sämst: Tror inte det

Gråtit: Ja..

Skrattat: Klart !(a'

Varit sjuk: tror inte det

Varit utomlands: Nej

Pussat någon: Aa en kille som jag älskar med hela mitt hjärta !

Träffat någon som du chattat med på datorn: Tror inte det


KÄNSLOR

Gråter du ofta: Nej bara när jag mår dåligt eller något har hänt..

Skrattar du ofta: Ja klart!

Hur känner du dig just nu: Rätt glad

Hur har du mått den senaste tiden: Jätte bra vad jag kommer ihåg 

 

ÖVRIGT

Har du några hemligheter för dina föräldrar: Ja

Blir du lätt förälskad: Vet inte
Tror du på ett föralltid: bror på

Vilken sorts killar gillar du: Dom ska inte vara omogna och så , dom ska vara snälla mot en och bry sig om en det är så killar ska vara ! :)
Har du blivit sårad av kärleken: Vet inte tror inte det

Har du blivit lycklig av kärleken: Yes

Ska en kille vara söt eller het: Het så klart (a'

Ska en kille vara lång eller kort: Inte för lång men iaf längre än mig

Ska en kille vara blond eller brunett: Egentligen spelar det ingen roll

Får du många killar: Nja rätt många men bror på

 

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blondin: Brunett

Ögon färg: Blåa

Långt eller kort hår: Rätt långt

Snygg eller ful: Heheh tycker jag är helt okej typ

Nöjd över dej och ditt utseende: Nja bror på

Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: Aa

Har någon sagt att du borde bli modell: Tror inte det

Har du långa naglar: Nja

Har du några piercingar? Ja i öronen

Sminkar du dig? Ja fast inte lika mycket nu på sommaren typ

Hade lite tråkigt heheh ;$$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0