Förlåt för dålig uppdatering !

Chacha bloggen , förlåt för dålig uppdatering men har inte sutit vid datorn så mycket men ska försöka bättre mig och blogga mera men det kanske inte kommer så mycket inlägg nu på sommaren men sluta inte läsa min blogg för ska försöka blogga så ofta jag kan . Men idag har jag varit och badat med Cajsa och hennes kille och hans kompis vi var och bada och låg och sola har redan fått en rand från min nya bikini typ ! :D Ska snart gå och hjälpa mamma och hennes kille med att göra mat vi ska typ grilla idag så det blir rätt god mat idag ! Men hära kommer tre bilder från när jag varit med Emelie dom hära dagarna :)

 Jag och Emelie

När Emelie , Jessica och Oliver bada och doms kompisar typ

När jag och Emelie var och bada
Skriver mera sen så vi hörs Kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0