Andra halv ♥

Älskling vi har känt varandra i snart 10 år typ och vi har varit bästisar från 4an typ .
Alla våra minnen har varit B Ä S T gumman ingen kan ta dig ifrån mig du är min andra halv jag kan inte leva utan dig du finns alltid dära när jag mår dåligt , jag finns alltid för dig om någon händer älskling ! Kommer aldrig glömma våra minnen tsm dom är bara för bäst hjärtat , skrattar fortfarande när jag tänker på när vi blev jagade av hästar och vi sprang in i buskar och allt utan skor och allt älskling vi har så jävla underbara minnen tsm som jag aldrig kommer att glömma . Du är min andra halva om du skulle försvinna skulle jag inte vara hel jag skulle inte orka göra något skulle bara ligga dära vi är som gjorda för varandra en var sin halva och tsm blir vi hela jag kan inte leva utan dig bebo det ska vara du & jag bästisar för evigt älskling , när du mår bra mår jag också bra när jag ser dig ledsen så börjar mina tårar också komma . Ingen kan ta dig från mig bästavän du är så fin gumman jag hoppas du förstår hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig Joanna Jilg min andra halva . Jag älskar dig älskling nu & föralltid ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0